+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Oddaljena pomoč      Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

O podjetju

Nekaj o naši poti in viziji.

Nekaj o naši poti in viziji

Zaradi Vašega zaupanja našim izdelkom obstajamo že od leta 1995.

Naša glavna skrb je Vaše zadovoljstvo z našimi programi:

  • Zato se vedno trudimo, da se jih naučite uporabljati v čimvečji možni meri
  • Pri novih uporabnikih nismo nikoli komplicirali s številom začetnih ur uvajanja
    V dobi garancije, je število ur uvajanja za delo s programom vedno bilo in bo NEOMEJENO
  • Pri vzdrževalnih pogodbah je število ur pomoči vedno bilo in bo NEOMEJENO
    (Nove verzije programa so pri vzdrževalni pogodbi že vključene v ceno)

Nekaj o bazi podatkov skozi čas:

  • Predhodna stara baza podatkov Access, ni bila zanesljiva v mrežah z občasnimi prekinitvami, zato smo iskali druge rešitve
  • Sedanja SQL baza nima teh problemov. Omogoča vam maksimalno odzivnost programa, da o dobri zanesljivosti niti ne govorimo
    Poleg tega pa poskrbi, da boste lahko z ENAKIM programom delali tudi preko interneta na popolnoma enak način
  • Podatkovno bazo namestimo pri vas, samo z namenom, da vam vse skupaj čim hitreje deluje ter da niste odvisni v celoti od internetne povezave

Nekaj o zniževanju stroškov:

  • Usposobljeni smo za izvedbo celotne montaže programa in uvajanje v delo s programom, ter kasnejše vzdrževanje preko interneta
  • Ko nas potrebujete smo takoj pri vas, samo kliknete Oddaljeno pomoč in že lahko skupaj rešujemo problem
  • Z uporabo interneta vam znižujemo stroške, saj ni več stroškov obiska pri vas

Nekaj o kadru in zaposlitvi:

  • V našem podjetju prisegamo na stalnost zaposlitve, saj le tako lahko zaposlen raste skupaj z novimi izdelki
  • Vsi naši izdelki so plod našega znanja in stalnega izboljševanja programov ter uporabe novih tehnologij, vse z namenom večjega zadovoljstva na strani uporabnika
  • Inženirski, strokovno usposobljen kader, je dodatna garancija, da so produkti kvalitetno izdelani

Mnenja naših strank

Iskalnik

Zadnje e-novice

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Višje dnevnice za tujino

V Uradnem listu RS, št. 76/2019, z dne 13.12.2019, je bila objavljena nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Veljati bo pričela 1. januarja 2020.

Nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (v nadaljevanju: uredba) bo, tako kot sedaj veljavna Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12), urejala povračilo stroškov za službena potovanja v tujino za javne uslužbence in funkcionarje v državnih organih, samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih agencijah, javnih skladih, javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih ter drugih osebah javnega prava, ki so posredni uporabniki državnega proračuna ali proračuna samoupravne lokalne skupnosti.
Ker pa se na določbe te uredbe sklicujejo nekatere kolektivne pogodbe dejavnosti oziroma akti delodajalcev v zasebnem sektorju, morajo biti na spremembe pozorni tudi delodajalci v zasebnem sektorju.

Spremembe uredbe so naslednje:

  • zneski dnevnic, ki so določeni za posamezne države in nekatera mesta, se bodo postopno vrnili na raven pred uveljavitvijo Uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 51/12), s katero je Vlada Republike Slovenije z namenom zmanjšanja izdatkov proračunov znižala zneske dnevnic po posameznih državah in nekaterih mestih; pri tem bo dvig zneskov dnevnic na raven pred uveljavitvijo novele uredbe iz leta 2012 postopen:
    • od 1.1.2020 do 31.12.2020 bodo veljali zneski dnevnic iz 21. člena uredbe,
    • od 1. 1. 2021 dalje pa bodo veljali zneski iz Priloge k uredbi;
  • ponovno se določa dnevnica za službeno potovanje v tujino, če to traja nad 6 do 8 ur (v višini 25 %);
  • spreminjajo se določbe o povrnitvi stroškov za plačilo zdravstvenih storitev;
  • sprememba vsebuje tudi nekatere manjše spremembe oziroma popravke.

Z dnem uveljavitve te uredbe preneha veljati Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12).

Napadi kriptovirusov

V zadnjem času so kar pogosti napadi s kriptovirusi. Te viruse verjetno sprožimo s klikom na okužene emaile. Problem teh virusov je, da so vedno bolj sposobni in zakriptirajo vaše podatke in dokumente tudi na varnostnih diskih, če imate te stalno povezane v mrežo in mapirane ( kot ostale diske z neko črko, npr E: ) na vašem računalniku. Edina rešitev je ta da imate vaše arhive nedostopne za virus v vašem operacijskem sistemu. Ena varianta je, da arhivske enote po kopiranju odklopite od računalnikov (npr. odstranite USB ključek ali odklopite zunanji disk). Druga rešitev je da podatke arhivirate v nekem varnem oblaku (Google drive, One drive, Dropbox,...). Tretja rešitev je sposoben antivirusni program (npr.Panda 360,...). 

Lyoness Cashback

Od 01.03.18 dalje lahko HiSoft blagajna pošilja podatke o nakupu direkt v Lyoness Cashback sistem.

Modul za vključevanje v Lyoness Cashback sistem je na voljo.