+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
e-Trgovanje NOVO!      O nas       Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Program za Avtoservis, AvtoMehanično delavnico

Delovni nalogi, zaloga rezervnih delov, zgodovina vozil, normativi posameznih popravil, opcija OBLIKOVANJE ZAHTEVNIH dokumentov pri prodaji vozil, blagajna za avtoservis

Program za AVTOSERVISE z izkušnjami že od leta 1995...

 

Programska oprema za AVTOSERVIS narejena s sodobnim orodjem, vam pomaga pri:

AvtoServis
  • vodenju zalog rezervnih delov
  • prodaji novih in rabljenih vozil
  • vodenju zgodovine vozil (po št.šasije)
  • opomnik za naslednji servis (avtomatski opomnik na elektronsko pošto)
  • naročanje na servis (predleg prostega termina)
  • možnost normativa za posamezno popravilo
  • delovni nalog
  • blagajna (storitev in rezervni deli skupaj na istem računu). Avtomatski račun iz delovnega naloga.
  • negotovinsko poslovanje (storitev in rezervni deli skupaj, pdf, e-mail, CRM, e-računi). Avtomatski račun iz delovnega naloga.
  • vodenje plačil kupcev in dobaviteljev ter izpis opominov
  • avtomatski vnos RENAULT cenika
  • več kot 1000 raznovrstnih pregledov
  • grafična analiza poslovanja
  • enak program za delo preko interneta
  • ...

NOVO! INOVATIVNI SISTEM UČENJA BLAGAJNE in PRIGANJANJE zaposlenih

Sistem pomaga, če smo novi uporabniki programa, če kdo vskoči recimo v času dopustov...

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:

         1) 9h do 16h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?

         2) 16h do 17h opozarja osebje: Konec šihta pred zaključkom blagajne naredi to in to.

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta in prodaja v vaši delavnici ne pade.

 

Zakonodaja

Programska oprema vsebuje Davčno blagajno veljavno od 02.01.2016.

Skupne slike za AVTOSERVIS:

00_Servisni_Nalog.jpg 01_Izpis_Servisnega_Naloga.jpg 04_program_za_trgovino_veleprodajni_racun.jpg 06_program_za_trgovino_iskanje_in_predogled_racunov.jpg 07_program_za_trgovino_prenos_artiklov_iz_prejema_na_dobavnico.jpg 08_program_za_trgovino_veliko_pogojev_omogoca_oblikovanje_pregleda_po_meri.jpg 09_Gibanje_Zalog.jpg 10_Nabavna_Po_Dobaviteljih.jpg 11_Prodaja_Po_Mescih.jpg 12_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_1.jpg 13_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_na_ekranu_3.jpg 14_Pregled_prodaje_na_blagajni_po_urah_in_dnevih.jpg

POGOVOR o programu za AVTOSERVIS

Sprejem vozila v servis

Kako sprejmem vozilo v servis?

Odprem delovni nalog, ki spremlja vozilo skozi celoten servis. Na ta delovni nalog se naknadno dodajajo zamenjani rezervni deli in opravljeno delo.

Prejem rezervnih delov

Kako poteka prejem rezervnih delov na zalogo?

Najprej naredite prevzemni list za rezervene dele. Vedno ko potrebuje novo šifro za stranko ali artikel ali kaj drugega imate na voljo tipko F4 ali pa z miško kliknete na gumb zraven polja in odpre se vam formular, kjer popišete željeno zadevo.

Kaj pa cena rezervnega dela, davčna stopnja, kje to določim?

Davčno skupino določite pri vpisovanju artikla v šifrant, enkrat za vselej. Prav tako lahko določite maloprodajno ceno. Imate pa možnost, da pri vpisovanuju artikla na prejem oblikujete strukturo cene od nabavne do prodajne cene z davkom.

Kaj pa etikete s črtno kodo?

Pri vsakem prejemu lahko uredimo tiskanje etiket s črtno kodo na A4 polo z etiketami ali na neskončni trak z etiketami.

Ali lahko vidim prevzemni list preden ga izpišem?

Vsak izpis preden gre papir se pokaže na ekranu v enaki obliki kot bo potem na papirju. Tako, da preprečimo brezvezno tiskanje.

Kaj pa plačilni nalog za prejeti račun?

Prejeme lahko na osnovi računa likvidirate, hkrati pa vam program pomaga izdelati plačilni nalog, ki ga da v čakalno vrsto in ga kasneje glede na valuto prenesete v bančni program.

POS blagajna, gotovinsko poslovanje

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete šifro artikla (ročno ali s čitalcem ali s pomočjo iskalnika na tipko F3 ali pa samo vpišete del naziva in vam iskalnik ponudi ustrezne artikle). Ukazno okence sprejme tudi druge ukaze. Za prodajo dveh enakih artiklov boste vtipkali 2*ŠifraArtikla in pritisnili ENTER.

Joj, in če se zmotim pri kasiranju preden izpišem račun?

Ni problema v ukaznem okencu pritsnite tipki - in ENTER, kar vam zbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Je možno na osnovi delovnega naloga narediti kar gotovinski račun?

Kliknete samo gumb za zbir delovnega naloga. Kjer izberete ustrezni delovni nalog, na osnovi katerega se vam avtomatsko naredi račun.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino in kartico?

Ko končate vnos artiklov vam pritisnete samo dve tipki in že ste na izbiranju načina plačila, kjer se program avtomatsko postavi na gotovino če je to v redu pritisnete samo ENTER in že se tiska račun. Če je kartica izberete samo kartico.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in  vodenje blagajniške dnevnika za polog gotovine.

Kako je z zgodovino vozil?

Pri vsaki izdaji računa imate možnost vpisa številko šasije, ki jo lahko povlečete kar iz šifranta vozil, ki ima še druge podatke o vozilu. Prav tako imate možnost vpisa stanje števca ter kaj priporočate stranki.

Poslovanje s podjetji

Poslovanje s podjetji, ki mi plačajo preko banke?

To ni problem, izdate mu negotovinski račun. Lahko mu pošljete tudi predračun po mailu direkt iz našega programa.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če vam plača na blagajni pa ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam avtomatsko izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi nabave in prodaje

Pregled zgodovine vozil?

Posebej za avtoservise je bil narejen pregled zgodine vozil, na katerem vidite vse opravljeno delo in zamenjane rezervene dele v določenem obdobju.

Kako sledim dogajanju v trgovini?

V programu imate več kot 1000 različnih pregledov. Pregledujete blagajno, prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Najprej naj povem, da VSAK PREGLED je možno prenesti v EXCEL in tam poljubno grafično obdelati. Program ima na volju tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega program lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Kaj pa trgovska knjiga?

Trgovska knjiga se avtomatsko vodi v ozadju, vi jo po potrebi samo izpišete.

Če imamo VEČ POSLOVALNIC, kako je s centralizacijo podatkov?

Danes centralizacija ni problem, saj platforma SQL nam omogoča, da imamo vse podatke iz vseh poslovalnic na enem mestu, recimo na upravi. Poslovalnice so povezane preko internetnega naslova (IP). Ker je baza na enem serverju, tudi ni problem ažurnost vpogleda v zaloge po vseh poslovalnicah ter skupna analiza prodaj po poslovalnicah.

 

 

 

 

Povpraševanje

Mnenja naših strank

Iskalnik

Zadnje e-novice

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Potek digitalnih potrdil za davčne blagajne

Konec leta poteče veljavnost večini digitalnih potrdil za davčne blagajne TAX-CA. Veljavnost preverite tako, da zaženete program CERTMGR.MSC ali poiščete potrdila v Internet Explorerju. Davčna blagajna Hisoft vas bo sicer o poteku digitalnega potrdila začela opozarjati že mesec dni prej. 

Anti Korona ePošta Plače

21.04.20: Vsi, ki prejemate ePošto s področja Obračun plač!

 

    Pozor! Zaradi velikega števila poslanih sporočil, so nekateri programi za e-pošto začeli našo pošto shranjevati pod "Vsiljeno pošto - Spam".

 

Anti Korona zakon

Zakonske spremembe v zvezi z ZIUZEOP si preberite na tej povezavi  LINK

 

Sprejeti ZIUPPP samozaposlenim že sedaj omogoča avtomatičen odlog prispevkov, zapadlih od aprila do junija 2020, na 31.3.2022

LINK

 

Vmesni E-POBOTI letu 2020 zaradi Koronavirusa

LINK

 

Višje dnevnice za tujino

V Uradnem listu RS, št. 76/2019, z dne 13.12.2019, je bila objavljena nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Veljati bo pričela 1. januarja 2020.

Nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (v nadaljevanju: uredba) bo, tako kot sedaj veljavna Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12), urejala povračilo stroškov za službena potovanja v tujino za javne uslužbence in funkcionarje v državnih organih, samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih agencijah, javnih skladih, javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih ter drugih osebah javnega prava, ki so posredni uporabniki državnega proračuna ali proračuna samoupravne lokalne skupnosti.
Ker pa se na določbe te uredbe sklicujejo nekatere kolektivne pogodbe dejavnosti oziroma akti delodajalcev v zasebnem sektorju, morajo biti na spremembe pozorni tudi delodajalci v zasebnem sektorju.

Spremembe uredbe so naslednje:

  • zneski dnevnic, ki so določeni za posamezne države in nekatera mesta, se bodo postopno vrnili na raven pred uveljavitvijo Uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 51/12), s katero je Vlada Republike Slovenije z namenom zmanjšanja izdatkov proračunov znižala zneske dnevnic po posameznih državah in nekaterih mestih; pri tem bo dvig zneskov dnevnic na raven pred uveljavitvijo novele uredbe iz leta 2012 postopen:
    • od 1.1.2020 do 31.12.2020 bodo veljali zneski dnevnic iz 21. člena uredbe,
    • od 1. 1. 2021 dalje pa bodo veljali zneski iz Priloge k uredbi;
  • ponovno se določa dnevnica za službeno potovanje v tujino, če to traja nad 6 do 8 ur (v višini 25 %);
  • spreminjajo se določbe o povrnitvi stroškov za plačilo zdravstvenih storitev;
  • sprememba vsebuje tudi nekatere manjše spremembe oziroma popravke.

Z dnem uveljavitve te uredbe preneha veljati Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12).