Program za trgovino - VELEPRODAJA
Povpraševanje Povpraševanje Struktura Strani Struktura Strani

Program za trgovino - VELEPRODAJA

(fakture, dobavnice, ponudbe, predračuni, avtomatski računi, sarža, intrastat, naročila kupcev, naročila dobaviteljem, FIFO sistem, CRM, opcija OBLIKOVNO ZAHTEVNI dokumenti)

 

Zakaj izbrati nas?

Galerija slik:

00_program_za_trgovino_veleprodajni_racun.jpg 01_program_za_trgovino_prenos_artiklov_iz_prejema_na_dobavnico.jpg 02_Izdajanje_Dobavnic_Racunov_Predracunov_Inventura.jpg 02_Izdajanje_dobavnic_s_prenosnim_terminalom.jpg 03_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_1.jpg 04_program_za_trgovino_veliko_pogojev_omogoca_oblikovanje_pregleda_po_meri.jpg 05_Gibanje_Zalog.jpg 06_Nabavna_Po_Dobaviteljih.jpg 07_Prodaja_Po_Mescih.jpg 08_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_na_ekranu_2.jpg 09_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_na_ekranu_3.jpg

Program za VELEPRODAJO omogoča:

  • vnos prejetih računov (porazdelitev stroškov), vnos kalkulacije prodajne cene pri prevzemu blaga
  • uporabo cenikov po kupcih, popustov po grupa za stranko ...
  • vnos ponudb, predračunov, dobavnic, negotovinskih računov
  • avtomatsko vnašanje kupcev iz baze Ajpes
  • masovna izdelava računov iz dobavnic, skupno tiskanje računov
  • izpis trgovske knjige TDE
  • izdelava avansnih računov, finančnih dobropisov
  • izdelavo prenosnic med skladišči
  • možnost uporabe modula za avto servise, vodnje zgodovine vozil
  • izdelava delovnih nalogov
  • vodenje naročil kupca (vodenje rezerviranih količin, zapiranje naročil z dobavnicami ali računi)
  • vodenje naročil dobaviteljev (vodenje naročenih količin, zapiranje naročila z prejemov blaga)
  • generiranje naročil dobavitelju na osnovi prodaje , minimalnih zalog
  • uporabo modula za vodnje projektov
  • izdelavo inventure in knjiženje inventurni razlik
  • analize prodaje po stranka, artiklih, grupah artiklov ..., razni grafi, ki jih lahko enostavo izvozimo v Word, Excel
  • analize nabave
  • vrednotenje zaloge po različnih cenah (FIFO, zadnja nabavna. ...)
  • skupni šifranti strank s knjigovodstvom
  • skupni šifrant strank ali šifranti blaga za dislociranih prodaje enote,  možna uporaba skupnega prodajnega cenika po dislociranih prodajnih enotah.
  • e poslovanje elektronska izmenjava dokumentov  v e- Slogu (xml standard, ki ga je določila gospodarska zbornica Slovanije)
  • pošiljanje vseh dokumentov ali pregledov po elektronski pošti v PDF formatu.
  • izvoz vseh dokumentov, pregledov v Word, Excel, HTML ali PDF format
  • možnost izpisa dokumentov (računov, predračunov) v tujih jezikih
  • priprava poročila za poročanje za intrastat (priprava datotek za uvoz na spletno stran (instat62-si) ali pošiljanje preko ZZI-ja, možnost tiskanja obrazcev  prejema in odpreme na papir )
  • CRM modul vam omogoča ne enem mestu spremljanje strank in gradnjo ter vzdrževanje poslovnih odnosov

POGOVOR o programu za trgovino - veleprodajo:

Prejem blaga

Kako se lotim dela na vašem programu za veleprodajo?

Najprej naredite prevzemni list. Vedno ko potrebuje novo šifro za stranko ali artikel ali kaj drugega imate na voljo tipko F4 ali pa z miško kliknete na gumb zraven polja in odpre se vam formular, kjer popišete željeno zadevo.

Kaj pa cena artikla, davčna stopnja, kje to določim?

Davčno skupino določite pri vpisovanju artikla v šifrant, enkrat za vselej. Pri vpisovanuju artikla na prejem oblikujete strukturo cene od nabavne do splošne veleprodajne cene. Splošni prodajni cenik lahko ažuriramo s kalkulacijo prodajne cene na prejemu ali v postopku ažuriranja cenikov.

Kako pa rabatni ali cenovni sistem po kupcih?

Za določenega kupca lahko vnašamo dogovorjene cene v poseben cenik. Rabate določimo na stranko, po skupinah artiklov ali na posamezen artikel ali na skupino kupcev.

Ali lahko kreiram prejem z uvozom iz XML datoteke?

Možno je na osnovi vnaprejšnjega dogovora o strukturi podatkov.

Kaj pa etikete s črtno kodo?

Pri vsakem prejemu lahko uredimo tiskanje etiket s črtno kodo na A4 polo z etiketami ali na neskončni trak z etiketami.

Ali lahko vidim prevzemni list preden ga izpišem?

Vsak izpis preden gre papir se pokaže na ekranu v enaki obliki kot bo potem na papirju. Tako, da preprečimo brezvezno tiskanje.

Prodaja blaga

Delo s predračuni?

Že pri samem predračunu lahko določimo komercialista, potnika in kontaktno osebo kupca. Če imamo cenik ali rabate po strankah nam program avtomatsko predlaga ustrezno ceno artikla ali pa rabat. Predračun nam lahko program pripravi kot priponko PDF maila stranki.

Delo  z dobavnicami?

Predračun lahko prenesomo na dobavnico ali pa dobavnico direkt vnašamo. Dobavnice lahko kreiramo iz odprtih naročil kupca.

Kaj pa naročila kupcev in naročila dobaviteljem?

Za zahtevnejše naše stranke ima program tudi ta modul, kjer je omogočeno spremljanje naročenega in odpremljenega blaga do kupca ter naročenega in dobavljenega blaga s strani naših dobaviteljev.

Avtomatski računi?

Program ima avtomatske račune, kar pomeni, da za določeno obdobje nam sam naredi račune po kupcih za vse njihove odprte dobavnice. V šifrantu strank lahko določimo ali ima stranka zbirni račun.

Kaj pa povezava z RIP sistemi večjih trgovskih mrež?

Možno je to povezat brez nekih težav.

Pregledi nabave in prodaje

Kako sledim prodaji?

V programu imate več kot 500 različnih pregledov poslovanja. Pregledujete prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Kaj pa grafične analize podatkov?

Naj prej naj povem, da VSAK PREGLED je možno prenesti v EXCEL in tam poljubno grafično obdelati. Program ima na volju tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega program lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Če imamo VEČ POSLOVALNIC, kako je s centralizacijo podatkov?

Danes centralizacija ni problem, saj platforma SQL nam omogoča, da imamo vse podatke iz vseh poslovalnic na enem mestu, recimo na upravi. Poslovalnice so povezane preko internetnega naslova (IP). Ker je baza na enem serverju, tudi ni problem ažurnost vpogleda v zaloge po vseh poslovalnicah ter skupna analiza prodaj po poslovalnicah.

 

Mnenje naše stranke:

 

TEHIMPEX_logo_manjsaZ sodelovanjem smo izredno zadovoljni, saj je odzivnost na maksimalnem nivoju. Pripravljenost prisluhniti novim potrebam ter idejam v podjetju je vedno bila glavna lastnost podjetja HiSoft. Programi so enostavni za uporabo in omogočajo maksimalno spremljanje dogodkov ter vseh vrst analiz, ki so potrebne za uspešno delo. Računalniške programe uporabljamo že 15 let in se lahko primerjajo z vsemi sodobnimi programi za področje knjigovodstva, računovodstva, trgovine itd.

Priporočamo vsem, ki razmišljajo o novih nakupih oziroma zamenjavi računalniških sistemov.

g. Bojan Vrtovec, Tehimpex d.o.o., Vipava, www.Tehimpex.si


 

Povpraševanje

 

Domov-CenikNa Vrh strani | Na Vrh pogovora | Predhodna stran


 

Kontakt:

  • tel: 05/30 70 100
  • e-mail: info@hisoftplus.si
  • BREZPLAČNA predstavitev PRI VAS v primeru večjega nakupa.

Nakup:

  • Šest mesecev smo Vam NEOMEJENO UR BREZPLAČNO na voljo, ker je NAŠ CILJ VAŠE ZADOVOLJSTVO.
  • Šest mesecev so zakonske spremembe naša skrb.
  • 90 dnevna možnost denar nazaj brez vprašanj.
  • -10% SPOMLADANSKI POPUST

Najem:

  • En mesec smo Vam NEOMEJENO UR BREZPLAČNO na voljo, ker je NAŠ CILJ VAŠE ZADOVOLJSTVO.
  • Zakonske spremembe so za vedno naša skrb.
  • Šest mesecev je možen nakup programa, tako da se že plačana najemnina odbije od cene.

Naš proizvod:

  • Znamo prilagoditi strankinim poslovnim posebnostim

eRačuni:

 

Novice

Davčne blagajne so že utečena zadeva

Preberi več...
 

Paragonci bodo po novem dovoljeni le, če bodo izdani od Dursa ali pooblaščene organizacije

Preberi več...
 

Če pošiljate račune kateremu od proračunskih uporabnikov, boste po 1.1.2015 to lahko izvajali le še elektronsko.

WWW.UJP.GOV.SI

Preberi več...
 

Popravljen izpis SFR (Statistika Finančnih Računov)

Preberi več...
 

Arhiv novic

Preberi več...