+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Oddaljena pomoč      Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Po novem letu bo za vse zaposlene obvezen prispevek za zdravstvo v višini 35 EUR...V letu 2025 se po navedbah gospodarske zbornice obeta uvedba e-računov za vse gospodarstvo. Evropska unija namreč zahteva uporabo e-računov v gospodarstvu z letom 2028.

Program za trgovino - MALOPRODAJA

POS blagajna (tudi na dotik), blagajna na tablici, prevzemni list, trgovska knjiga, FIFO sistem, CRM, opcija AVTOSERVIS, opcija CVETLIČARNA, opcija FRIZERSKI-KOZMETIČNI SALON, opcija OBLIKOVNO ZAHTEVNI dokumenti.

Najem programa za trgovino do 1000 artiklov: 21,70€ + DDV na mesec.

Standarna blagajna (klasični PC):

Tipkovnica in čitalec črtne kode

 

 

Nakup programa za trgovino do 1000 artiklov: -100€ cenejši!

Blagajna na dotik (all in one PC):

Ekran na dotik, čitalec črtne kode ter tipkovnica

01_Informiranje_uporabnika.jpg 02_Med_delom.jpg 03_Zaključitev_računa.jpg

 

Program za maloprodajo omogoča:

  • Vnos prejetih računov (porazdelitev stroškov), vnos kalkulacije prodajne cene pri prevzemu blaga.
  • Tiskanje nalepk s prodajno ceno.
  • Izdelava plačilnega naloga, za prejeti račun, za bančni program.
  • Vodenje zapisnikov o spremembi cen.
  • Vnos ponudb, predračunov, dobavnic, negotovinskih računov.
  • Masovna izdelava računov iz dobavnic, skupno tiskanje računov.
  • Vnos blagajniških računov - POS blagajna (prodaja fizičnim in pravnim osebam).
  • Izpis blagajniškega računa na POS tiskalnik ali A4 format tiskalnika.
  • Izpis trgovske knjige TDR.
  • Vodnje poslovanja s čeki.
  • Izdelavo avansnih računov in finančnih dobropisov.
  • Izdelavo prenosnic med skladišči.
  • Uporabo modula za avtoservise in vodenje zgodovine vozil.
  • Izdelavo delovnih nalogov.
  • Vodenje naročil kupca (vodenje rezerviranih količin, zapiranje naročil z dobavnicami ali računi).
  • Vodenje naročil dobaviteljev (vodenje naročenih količin, zapiranje naročila z prejemom blaga).
  • Ustvarjanje naročil dobavitelju na osnovi prodaje ali minimalnih zalog.
  • Ustvarjanje inventure in knjiženje inventurnih razlik.
  • Analizo prodaje po strankah, artiklih, grupah artiklov, ..., razni grafi, ki jih lahko enostavo izvozimo v Word ali Excel.
  • Analizo nabave.
  • Prenos podatkov od stranke iz Ajpes-a.
  • Uporabo skupnih šifrantov strank s knjigovodstvom.
  • Uporabo skupnih šifrantov strank ali šifrantov blaga za dislocirane prodajne enote, možna uporaba skupnega prodajnega cenika po dislociranih prodajnih enotah.
  • E-poslovanje, elektronska izmenjava dokumentov v e-Slogu (xml standard, ki ga je določila gospodarska zbornica Slovanije).
  • Pošiljanje vseh dokumentov ali pregledov po elektronski pošti v PDF obliki.
  • Izvoz vseh dokumentov, pregledov v Word, Excel, HTML ali PDF obliko.
  • Možnost izpisa dokumentov (računov, predračunov) v tujih jezikih.
  • Priprava poročil za poročanje intrastat (priprava datotek za uvoz na spletno stran (instat62-si) ali pošiljanje preko ZZI-ja, možnost tiskanja prejema in odpreme na papir).
  • CRM modul vam omogoča da na enem mestu spremljate stranke, gradnjo ter vzdrževanje poslovnih odnosov.

ANDROID aplikacija za izdajanje in kontrolo blaga: Dobavnice, Prejemi, Inventura ...
(prenosni terminal s čitalcem črtne kode ali telefon, opcija brezžični tiskalnik sicer tiska preko mreže)

01_Android_Telefon.jpg 01_Android_Terminal.jpg 01_Možni_moduli.jpg 02_Dobavnica.jpg 03_Iskalnik_dokumentov.jpg 04_Hitri_parcialni_iskalnik_po_šifrantih.jpg 05_Vnos_inventure.jpg 06_Vnos_kontrole_prejemov.jpg

Naše prednosti:

NOVO! INOVATIVNI SISTEM UČENJA BLAGAJNE in PRIGANJANJA zaposlenih

PRIVOŠČITE SI POČITNICE!!!

Za marsikoga je doba dopustov in uvajanja novih zaposlenih naporna. Vse napisat, narisat, stalno skrbet, če je novinec opravil vse po razporedu, dežurni telefon, če se je novinec zmotil na blagajni..... STOP! KONEC TEH SKRBI!

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:
  • od 7h do 8h opozarja osebje: So rože pred trgovino zalite?
  • 9h do 21h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?
  • 20h do 22h opozarja osebje: Počisti tla v trgovini.

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta in prodaja v vaši trgovini ne pade.

Zakonodaja

Programska oprema vsebuje Davčno blagajno veljavno od 02.01.2016.

Galerija slik:

Naslovi slik so navodilo

03_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_na_ekranu_2.jpg 04_program_za_trgovino_veleprodajni_racun.jpg 06_program_za_trgovino_iskanje_in_predogled_racunov.jpg 07_program_za_trgovino_prenos_artiklov_iz_prejema_na_dobavnico.jpg 08_program_za_trgovino_veliko_pogojev_omogoca_oblikovanje_pregleda_po_meri.jpg 09_Gibanje_Zalog.jpg 10_Nabavna_Po_Dobaviteljih.jpg 11_Prodaja_Po_Mescih.jpg 12_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_1.jpg 13_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_na_ekranu_3.jpg 14_Pregled_prodaje_na_blagajni_po_urah_in_dnevih.jpg

Standardna blagajna:

Najhitrejši račun za prodajo enega artikla z gotovino:

vtipkaj ali odčitaj šifro s čitalcem, ESC, ENTER, ENTER (naslovi slik so navodilo)

01_Začetek_Blagajna_v_pripravljenosti_in_hkrati_podučuje_uporabnika.jpg 02_Čitalec_odčita_artikel_ALI_vnesemo_šifro_in_ENTER_ALI_na_voljo_iskalnik_šifer.jpg 03_Pritisnemo_tipko_ESC_in_program_čaka_na_potrditev_računa.jpg 04_Izberemo_način_plačila_in_pritisnemo_ENTER.jpg 05_In_ze_tiska_racun.jpg
 

Blagajna na dotik:
Za sladokusce, čudovita kombinacija zaslona na dotik in čitalca črtne kode.

Najhitrejši račun: DVA DOTIKA za prodajo enega artikla če poslujemo samo z gotovino.
01_Vtipkamo_količino_in_artikel.jpg 02_Dotaknemo_se_gumba_Zaključitev.jpg 03_Za_gotovino_se_samo_dotaknemo_gumba_Zaključitev.jpg 04_In_že_imamo_račun.jpg
 
Lahko samo najpogostejši artikli na dotik, ostalo s čitalcem črtne kode.

SLIKOVNO navodilo in kaj OMOGOČA:

Slikovno navodilo prejema NOVEGA artikla od NOVEGA dobavitelja tj. PRVI prejem, ko začnemo s programom, kasneje je to lažje, ker so šifre že v šifrantih.

Pogosta vprašanja o programu za trgovino - maloprodajo:

Prejem blaga:

Kako se lotim dela v programu za trgovino?

Najprej naredite prevzemni list. Vedno ko potrebuje novo šifro za stranko ali artikel ali kaj drugega imate na voljo tipko F4 ali pa z miško kliknete na gumb zraven polja in odpre se vam formular, kjer popišete željeno zadevo.

Kaj pa cena artikla, davčna stopnja, kje to določim?

Davčno skupino določite pri vpisovanju artikla v šifrant, enkrat za vselej. Prav tako lahko določite maloprodajno ceno. Imate pa možnost, da pri vpisovanuju artikla na prejem oblikujete strukturo cene od nabavne do prodajne cene z davkom.

Kaj pa etikete s črtno kodo?

Pri vsakem prejemu lahko uredimo tiskanje etiket s črtno kodo na A4 polo z etiketami ali na neskončni trak z etiketami.

Ali lahko vidim prevzemni list preden ga natisnem?

Vsak izpis se pokaže na ekranu, preden gre v tiskanje, v enaki obliki kot bo potem na papirju. Tako, da preprečimo nepotrebno tiskanje.

Kaj pa plačilni nalog za prejeti račun?

Prejeme lahko na osnovi računa likvidirate, hkrati pa vam program pomaga izdelati plačilni nalog, ki ga da v čakalno vrsto in ga kasneje glede na valuto prenesete v bančni program.

POS blagajna, gotovinsko poslovanje:

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete šifro artikla (ročno ali s čitalcem ali s pomočjo iskalnika s tipko F3 ali pa samo vpišete del naziva in vam iskalnik ponudi ustrezne artikle). Ukazno okence sprejme tudi druge ukaze. Za prodajo dveh enakih artiklov boste vtipkali: 2*ŠifraArtikla ter pritisnili Enter .

Nočem da mi možnost občasnega dodeljevanja popusta stalno zahteva pritiskanje tipke Enter na polju za popust.

Saj tam sploh ni okenca za popust! Ko želite dati recimo 10% popust, ker je stranka kupila tri enake artikle vtipkate v ukazno okence: 10%2*ŠifraArtikla ali 2*10%ŠifraArtikla in pritisnete Enter . Šifra artikla je vedno na koncu ostali vrstni red ni pomemben, tako da se vam s tem ni potrebno obremenjevati.

Kaj če se zmotim pri kasiranju, preden izpišem račun?

V ukaznem okencu pritsnite tipki - in Enter , kar vam izbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino in kartico?

Ko končate vnos artiklov pritisnete samo dve tipki in že ste na izbiranju načina plačila, kjer se program samodejno postavi na gotovino, če je to v redu pritisnete samo Enter in račun se že tiska. Če je kartica izberete samo kartico.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in vodenje blagajniškega dnevnika za polog gotovine.

Poslovanje s podjetji:

Občasno imam nekaj računov za podjetja, ki plačajo z virmanom.

To ni problem, izdate negotovinski račun. Lahko pošljete tudi predračun po e-pošti neposredno iz programa.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če vam plača na blagajni ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam avtomatsko izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi nabave in prodaje:

Kako sledim dogajanju v trgovini?

V programu imate več kot 500 različnih pregledov. Pregledujete blagajno, prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Vsak pregled je možno prenesti v Excel ter ga poljubno grafično obdelati. Program ima na volju tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega program lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Kaj pa trgovska knjiga?

Trgovska knjiga se samodejno vodi v ozadju, po potrebi samo izpišete.

Če imamo več poslovalnic, kako je s centralizacijo podatkov?

Danes centralizacija ni problem, saj platforma SQL omogoča, da imamo vse podatke iz vseh poslovalnic na enem mestu, recimo na upravi. Poslovalnice so povezane preko spletnega naslova (IP). Ker je baza na enem strežniku, tudi ni problem ažurnost vpogleda v zaloge po vseh poslovalnicah ter skupna analiza prodaj po poslovalnicah.

Mnenja naših strank

Zadnje e-novice

Nove dnevnice za 2023 za Slovenijo

S 1. januarjem se povišajo neobdavčeni zneski dnevnic za Slovenijo po davčni uredbi.

Če ste zavezani kolektivnim pogodbam se morate posebej pozanimati, če se je za vas kaj spremenilo.

Nove vrednosti vpišete v programu POTNI NALOGI pod Vzdrževanje – Globalne nastavitve.

Polna dnevnica: 27,81 EUR

Polovična dnevnica: 13,88 EUR

Četrtinska dnevnica: 9.69 EUR

Če vnašate potne stroške še za leto 2022, potem to naredite šele potem, ko ste obračunali vse naloge za leto 2022 !

 

Višji znesek za prehrano na delu

V Uradnem listu RS, št. 113/2022 so bile objavljene spremembe o davčni
obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja. Od vključno 1. septembra 2022 dalje bo najvišji neobdavčeni znesek za prehrano 7,96 EUR (prej 6,12 EUR). Za delojemalce, ki so prisotni deset ali več ur, pa se za ta dan znesek povračila stroškov za prehrano lahko neobdavčeno poveča za največ 0,99 EUR za vsako dopolnjeno uro (prej 0,76 EUR).

Višje kilometrine in prevoz na delo s 1.7.2022

VIŠJI NEOBDAVČEN ZNESEK ZA PREVOZ NA DELO IN Z DELA TER PREVOZA NA SLUŽBENIH POTOVANJIH

S spremembo Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja bodo s 1. julijem 2022 začeli veljati višji neobdavčeni zneski za prevoz na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih (Uradni list 87/2022, z dne 24. 6. 2022).

Po novem bo tako najvišji znesek prevoza na delo in z dela, ki se ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, povišal iz sedanjih 0,18 EUR na 0,21 EUR za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela za vsak dan prisotnosti na delu.

Dodatno pa se bo povišal tudi strošek prevoza na službenih potovanjih, če delavec uporablja lastno prevozno sredstvo, in sicer iz sedanjih 0,37 EUR na 0,43 EUR za vsak polni kilometer.

Novi, višji neobdavčeni zneski prevoza na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih se začnejo uporabljati za prevoz od vključno 1. julija 2022 dalje.

Pri tem pa poudarjamo, da se spreminja davčni vidik povračila stroškov prevoza, ne pa tudi delovnopravni vidik, zaradi česar ni nujno, da bo sprememba zadevala vse delodajalce oziroma delavce. Potrebno je pogledati še spremembe pri kolektivnih pogodbah, kjer te nadomeščajo davčno uredbo.

 

V programu POTNI NALOGI si novo kilometrino vpišite pod: Šifranti – Kilometrine

Odbitek DDV po datumu opravljene storitve/datumu dobave

Z 20.januarjem 2022 dalje se lahko vstopni DDV odbija že v obdobju opravljene storitve oz. dobave blaga.

(popravek ZDDV-1M, 19.člen, popravljen je 6.odstavek 67.člena ZDDV)

Primer: 5.maja dobimo prejeti račun za opravljeno storitev, ki je bila opravljena 30.4. (DOS/DOB), po starem smo si DDV odbijali v 5.mesecu, po novem pa lahko že v 4.

Kaj prinaša ta novost glede knjiženja?

Če ste vhodni DDV za te primere knjižili na prehodne konte, to sedaj ni več potrebno, ker se obdobje odbitka ujema z obdobjem DOS/DOB.

Kontokartica za odbitni DDV se po novem ujema z davčno knjigo, če gledamo po mesecih.

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Iskalnik