+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Oddaljena pomoč      Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Po novem letu bo za vse zaposlene obvezen prispevek za zdravstvo v višini 35 EUR...V letu 2025 se po navedbah gospodarske zbornice obeta uvedba e-računov za vse gospodarstvo. Evropska unija namreč zahteva uporabo e-računov v gospodarstvu z letom 2028.

Program za CVETLIČARNO

Program za maloprodajo z opcijo CVETLIČARNA, blagajna cvetličarna.

1) Program s samo PETIMI šiframi vodi cvetličarno, nabavo, prodajo, zalogo. Bolj enostavno ne gre.

 

2) Možna kombinacija: Nekaj kosovno in nekaj vrednostno:

Na istem prevzemnem listu imamo vknjižbe za kosovno in vrednostno obremenitev zaloge. Prevzemni list je skupen za celoten prejeti račun. Prav tako na blagajni imamo na istem računu vrstice za vrednostno in kosovno razknjiževanje. Trgovska knjiga je ena, skupna.

Pet šifer je potrebnih za vrednostno vodenje celotnega poslovanja:

Novo! Inovativni sistem učenja in priganjanja zaposlenih.

Privoščite si počitnice !!!

Za marsikoga je doba dopustov in uvajanja novih zaposlenih naporna. Vse napisati, narisati, stalno skrbeti če je novinec opravil vse po razporedu, dežurni telefon, če se je novinec zmotil na blagajni ... STOP! Konec je teh skrbi!

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:

  • od 8h do 9h opozarja osebje: So rože pred cvetličarno zalite?
  • 9h do 21h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?
  • 20h do 21h opozarja osebje: Počisti tla v cvetličarni.

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta in prodaja v vaši cvetličarni ne pade.

Zakaj ravno naš program?

  • Vodenje zaloge ni kosovno, ampak vrednostno.
  • Celotno cvetličarno vodimo SAMO s PETIMI ŠIFRAMI (1-Rezano cvetje, 2-Ločnice, 3-Dekoracija, 4-Razno, 5-Suho cvetje).
  • Sestavimo prevzemni list s pomočjo petih šifer.
  • Kasiramo s petimi šiframi.
  • Program nam kaže največji zakonsko dovoljen kalo po skupinah blaga in naš dejansko izkoriščen kalo.
  • Enak program za delo od doma preko spleta.

Klasična blagajna v cvetličarni: kasiranje 5 vrtnic (rezano cvetje) po 1,20€

Blagajna na dotik v cvetličarni: kasiranje 5 vrtnic po 1,20€

Pogosta vprašanja o programu za cvetličarno:

Prejem blaga:

Kako se lotim dela v programu za cvetličarno?

Pet šifer vam vnesemo mi. Tako da lahko kar kasirate, ali pa naredite prejemni list.

Kaj pa cena artikla in davčna stopnja, kje to določim?

Davčna stopnja je vpisana pri šifri enkrat za vselej. Pri vpisovanuju artikla na prejem določite prodajno ceno z davkom.

Ali lahko vidim prevzemni list, preden ga izpišem?

Vsak izpis preden gre na papir, se prikaže na ekranu, v enaki obliki kot bo potem natisnjen na papirju. Tako, da preprečimo nepotrebno tiskanje.

Kaj pa plačilni nalog za prejeti račun?

Prejeme lahko na osnovi računa likvidirate, hkrati pa vam program pomaga izdelati plačilni nalog, ki ga da v čakalno vrsto in ga kasneje glede na valuto prenesete v bančni program.

POS blagajna in gotovinsko poslovanje:

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete ceno, količino in šifro artikla.
Primer (da hočemo samo tipkovnico) kako pokasiramo pet vrtnic po ceni 1,20 €, šifra za rezano cvetje je 1:
Vtipkamo naslednje:

5 * 1 , 2 / 1 in Enter
ali pa
1 , 2 / 5 * 1 in Enter .
 

Vrstni red ni pomemben, pomembno je le da je šifra artikla na zadnjem mestu.

 

Kaj pa če se zmotim pri kasiranju preden izpišem račun?

Ni problema, v ukaznem okencu pritsnite tipki - in Enter , kar vam izbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino ali kartico?

Ko končate vnos artiklov pritisnete tipko Esc in Enter in že ste na izbiri načina plačila, kjer se program samodejno postavi na gotovino, če je to vredu pritisnete samo Enter in že se tiska račun. Če je kartica, se samo pomaknete na kartico.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in vodenje blagajniškega dnevnika za polog gotovine.

Poslovanje s podjetji:

Občasno imam nekaj računov za podjetja, ki mi plačajo z virmanom?

To ni problem, izdate negotovinski račun. Lahko pošljete tudi predračun po e-pošti neposredno iz našega programa. Lahko tudi izdajate dobavnice in za določeno obdobje izberete dobavnice na negotovinski račun.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če stranka plača na blagajni, ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam samodejno izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi nabave, prodaje, zaloge, kalo-ta:

Kako sledim dogajanju v trgovini?

V programu imate več kot 500 različnih pregledov. Pregledujete lahko blagajno, prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Večno vprašanje KALO?

Program vam kaže maksimalni zakonsko dovoljen kalo po skupinah ter vaš vnešen kalo. Tako, točno veste kje ste s poslovanjem.

Lahko vidim zalogo posamezne skupine blaga, brez da bi naredil inventuro?

Seveda. Program vam izpiše kartico zaloge za posamezno skupino, tako da lahko nemudoma vidite, kje ste z zalogo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Vsak pregled je možno prenesti v Excel ter ga poljubno grafično obdelati. Program ima na voljo tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega programa lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Kaj pa trgovska knjiga?

Trgovska knjiga se samodejno vodi v ozadju, vi jo po potrebi samo izpišete.

Kaj pa če bi prejemne liste vnašal kar doma, saj veste zaradi prostora?

Za delo preko spleta uporabljate doma enak program, kot če bi bili v cvetličarni.

Mnenja naših strank

Zadnje e-novice

Nove dnevnice za 2023 za Slovenijo

S 1. januarjem se povišajo neobdavčeni zneski dnevnic za Slovenijo po davčni uredbi.

Če ste zavezani kolektivnim pogodbam se morate posebej pozanimati, če se je za vas kaj spremenilo.

Nove vrednosti vpišete v programu POTNI NALOGI pod Vzdrževanje – Globalne nastavitve.

Polna dnevnica: 27,81 EUR

Polovična dnevnica: 13,88 EUR

Četrtinska dnevnica: 9.69 EUR

Če vnašate potne stroške še za leto 2022, potem to naredite šele potem, ko ste obračunali vse naloge za leto 2022 !

 

Višji znesek za prehrano na delu

V Uradnem listu RS, št. 113/2022 so bile objavljene spremembe o davčni
obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja. Od vključno 1. septembra 2022 dalje bo najvišji neobdavčeni znesek za prehrano 7,96 EUR (prej 6,12 EUR). Za delojemalce, ki so prisotni deset ali več ur, pa se za ta dan znesek povračila stroškov za prehrano lahko neobdavčeno poveča za največ 0,99 EUR za vsako dopolnjeno uro (prej 0,76 EUR).

Višje kilometrine in prevoz na delo s 1.7.2022

VIŠJI NEOBDAVČEN ZNESEK ZA PREVOZ NA DELO IN Z DELA TER PREVOZA NA SLUŽBENIH POTOVANJIH

S spremembo Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja bodo s 1. julijem 2022 začeli veljati višji neobdavčeni zneski za prevoz na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih (Uradni list 87/2022, z dne 24. 6. 2022).

Po novem bo tako najvišji znesek prevoza na delo in z dela, ki se ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, povišal iz sedanjih 0,18 EUR na 0,21 EUR za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela za vsak dan prisotnosti na delu.

Dodatno pa se bo povišal tudi strošek prevoza na službenih potovanjih, če delavec uporablja lastno prevozno sredstvo, in sicer iz sedanjih 0,37 EUR na 0,43 EUR za vsak polni kilometer.

Novi, višji neobdavčeni zneski prevoza na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih se začnejo uporabljati za prevoz od vključno 1. julija 2022 dalje.

Pri tem pa poudarjamo, da se spreminja davčni vidik povračila stroškov prevoza, ne pa tudi delovnopravni vidik, zaradi česar ni nujno, da bo sprememba zadevala vse delodajalce oziroma delavce. Potrebno je pogledati še spremembe pri kolektivnih pogodbah, kjer te nadomeščajo davčno uredbo.

 

V programu POTNI NALOGI si novo kilometrino vpišite pod: Šifranti – Kilometrine

Odbitek DDV po datumu opravljene storitve/datumu dobave

Z 20.januarjem 2022 dalje se lahko vstopni DDV odbija že v obdobju opravljene storitve oz. dobave blaga.

(popravek ZDDV-1M, 19.člen, popravljen je 6.odstavek 67.člena ZDDV)

Primer: 5.maja dobimo prejeti račun za opravljeno storitev, ki je bila opravljena 30.4. (DOS/DOB), po starem smo si DDV odbijali v 5.mesecu, po novem pa lahko že v 4.

Kaj prinaša ta novost glede knjiženja?

Če ste vhodni DDV za te primere knjižili na prehodne konte, to sedaj ni več potrebno, ker se obdobje odbitka ujema z obdobjem DOS/DOB.

Kontokartica za odbitni DDV se po novem ujema z davčno knjigo, če gledamo po mesecih.

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Iskalnik