+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Oddaljena pomoč      Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Program za CVETLIČARNO

Program za maloprodajo z opcijo CVETLIČARNA, blagajna cvetličarna.

1) Program s samo PETIMI šiframi vodi cvetličarno, nabavo, prodajo, zalogo. Bolj enostavno ne gre.

 

2) Možna kombinacija: Nekaj kosovno in nekaj vrednostno:

Na istem prevzemnem listu imamo vknjižbe za kosovno in vrednostno obremenitev zaloge. Prevzemni list je skupen za celoten prejeti račun. Prav tako na blagajni imamo na istem računu vrstice za vrednostno in kosovno razknjiževanje. Trgovska knjiga je ena, skupna.

Pet šifer je potrebnih za vrednostno vodenje celotnega poslovanja:

Novo! Inovativni sistem učenja in priganjanja zaposlenih.

Privoščite si počitnice !!!

Za marsikoga je doba dopustov in uvajanja novih zaposlenih naporna. Vse napisati, narisati, stalno skrbeti če je novinec opravil vse po razporedu, dežurni telefon, če se je novinec zmotil na blagajni ... STOP! Konec je teh skrbi!

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:

  • od 8h do 9h opozarja osebje: So rože pred cvetličarno zalite?
  • 9h do 21h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?
  • 20h do 21h opozarja osebje: Počisti tla v cvetličarni.

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta in prodaja v vaši cvetličarni ne pade.

Zakaj ravno naš program?

  • Vodenje zaloge ni kosovno, ampak vrednostno.
  • Celotno cvetličarno vodimo SAMO s PETIMI ŠIFRAMI (1-Rezano cvetje, 2-Ločnice, 3-Dekoracija, 4-Razno, 5-Suho cvetje).
  • Sestavimo prevzemni list s pomočjo petih šifer.
  • Kasiramo s petimi šiframi.
  • Program nam kaže največji zakonsko dovoljen kalo po skupinah blaga in naš dejansko izkoriščen kalo.
  • Enak program za delo od doma preko spleta.

Klasična blagajna v cvetličarni: kasiranje 5 vrtnic (rezano cvetje) po 1,20€

Blagajna na dotik v cvetličarni: kasiranje 5 vrtnic po 1,20€

Pogosta vprašanja o programu za cvetličarno:

Prejem blaga:

Kako se lotim dela v programu za cvetličarno?

Pet šifer vam vnesemo mi. Tako da lahko kar kasirate, ali pa naredite prejemni list.

Kaj pa cena artikla in davčna stopnja, kje to določim?

Davčna stopnja je vpisana pri šifri enkrat za vselej. Pri vpisovanuju artikla na prejem določite prodajno ceno z davkom.

Ali lahko vidim prevzemni list, preden ga izpišem?

Vsak izpis preden gre na papir, se prikaže na ekranu, v enaki obliki kot bo potem natisnjen na papirju. Tako, da preprečimo nepotrebno tiskanje.

Kaj pa plačilni nalog za prejeti račun?

Prejeme lahko na osnovi računa likvidirate, hkrati pa vam program pomaga izdelati plačilni nalog, ki ga da v čakalno vrsto in ga kasneje glede na valuto prenesete v bančni program.

POS blagajna in gotovinsko poslovanje:

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete ceno, količino in šifro artikla.
Primer (da hočemo samo tipkovnico) kako pokasiramo pet vrtnic po ceni 1,20 €, šifra za rezano cvetje je 1:
Vtipkamo naslednje:

5 * 1 , 2 / 1 in Enter
ali pa
1 , 2 / 5 * 1 in Enter .
 

Vrstni red ni pomemben, pomembno je le da je šifra artikla na zadnjem mestu.

 

Kaj pa če se zmotim pri kasiranju preden izpišem račun?

Ni problema, v ukaznem okencu pritsnite tipki - in Enter , kar vam izbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino ali kartico?

Ko končate vnos artiklov pritisnete tipko Esc in Enter in že ste na izbiri načina plačila, kjer se program samodejno postavi na gotovino, če je to vredu pritisnete samo Enter in že se tiska račun. Če je kartica, se samo pomaknete na kartico.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in vodenje blagajniškega dnevnika za polog gotovine.

Poslovanje s podjetji:

Občasno imam nekaj računov za podjetja, ki mi plačajo z virmanom?

To ni problem, izdate negotovinski račun. Lahko pošljete tudi predračun po e-pošti neposredno iz našega programa. Lahko tudi izdajate dobavnice in za določeno obdobje izberete dobavnice na negotovinski račun.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če stranka plača na blagajni, ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam samodejno izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi nabave, prodaje, zaloge, kalo-ta:

Kako sledim dogajanju v trgovini?

V programu imate več kot 500 različnih pregledov. Pregledujete lahko blagajno, prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Večno vprašanje KALO?

Program vam kaže maksimalni zakonsko dovoljen kalo po skupinah ter vaš vnešen kalo. Tako, točno veste kje ste s poslovanjem.

Lahko vidim zalogo posamezne skupine blaga, brez da bi naredil inventuro?

Seveda. Program vam izpiše kartico zaloge za posamezno skupino, tako da lahko nemudoma vidite, kje ste z zalogo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Vsak pregled je možno prenesti v Excel ter ga poljubno grafično obdelati. Program ima na voljo tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega programa lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Kaj pa trgovska knjiga?

Trgovska knjiga se samodejno vodi v ozadju, vi jo po potrebi samo izpišete.

Kaj pa če bi prejemne liste vnašal kar doma, saj veste zaradi prostora?

Za delo preko spleta uporabljate doma enak program, kot če bi bili v cvetličarni.

Mnenja naših strank

Iskalnik

Zadnje e-novice

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Višje dnevnice za tujino

V Uradnem listu RS, št. 76/2019, z dne 13.12.2019, je bila objavljena nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Veljati bo pričela 1. januarja 2020.

Nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (v nadaljevanju: uredba) bo, tako kot sedaj veljavna Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12), urejala povračilo stroškov za službena potovanja v tujino za javne uslužbence in funkcionarje v državnih organih, samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih agencijah, javnih skladih, javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih ter drugih osebah javnega prava, ki so posredni uporabniki državnega proračuna ali proračuna samoupravne lokalne skupnosti.
Ker pa se na določbe te uredbe sklicujejo nekatere kolektivne pogodbe dejavnosti oziroma akti delodajalcev v zasebnem sektorju, morajo biti na spremembe pozorni tudi delodajalci v zasebnem sektorju.

Spremembe uredbe so naslednje:

  • zneski dnevnic, ki so določeni za posamezne države in nekatera mesta, se bodo postopno vrnili na raven pred uveljavitvijo Uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 51/12), s katero je Vlada Republike Slovenije z namenom zmanjšanja izdatkov proračunov znižala zneske dnevnic po posameznih državah in nekaterih mestih; pri tem bo dvig zneskov dnevnic na raven pred uveljavitvijo novele uredbe iz leta 2012 postopen:
    • od 1.1.2020 do 31.12.2020 bodo veljali zneski dnevnic iz 21. člena uredbe,
    • od 1. 1. 2021 dalje pa bodo veljali zneski iz Priloge k uredbi;
  • ponovno se določa dnevnica za službeno potovanje v tujino, če to traja nad 6 do 8 ur (v višini 25 %);
  • spreminjajo se določbe o povrnitvi stroškov za plačilo zdravstvenih storitev;
  • sprememba vsebuje tudi nekatere manjše spremembe oziroma popravke.

Z dnem uveljavitve te uredbe preneha veljati Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12).

Napadi kriptovirusov

V zadnjem času so kar pogosti napadi s kriptovirusi. Te viruse verjetno sprožimo s klikom na okužene emaile. Problem teh virusov je, da so vedno bolj sposobni in zakriptirajo vaše podatke in dokumente tudi na varnostnih diskih, če imate te stalno povezane v mrežo in mapirane ( kot ostale diske z neko črko, npr E: ) na vašem računalniku. Edina rešitev je ta da imate vaše arhive nedostopne za virus v vašem operacijskem sistemu. Ena varianta je, da arhivske enote po kopiranju odklopite od računalnikov (npr. odstranite USB ključek ali odklopite zunanji disk). Druga rešitev je da podatke arhivirate v nekem varnem oblaku (Google drive, One drive, Dropbox,...). Tretja rešitev je sposoben antivirusni program (npr.Panda 360,...). 

Lyoness Cashback

Od 01.03.18 dalje lahko HiSoft blagajna pošilja podatke o nakupu direkt v Lyoness Cashback sistem.

Modul za vključevanje v Lyoness Cashback sistem je na voljo.