+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
e-Trgovanje NOVO!      O nas       Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Program za MESNICO

Program za maloprodajo z opcijo MESNICA, blagajna mesnica.

Zakaj ravno naš program?

  • Vodenje zaloge je delno kosovno in delno vrednostno.
  • Celotno mesnico vodimo LAHKO Z MALO ŠIFRAMI (1-Goveje, 2-Svinjsko, 3-Piščanec, 4-Puran, 5-Razno).
  • Sestavimo prevzemni list s pomočjo petih šifer.
  • Kasiramo s petimi šiframi.
  • Program nam kaže največji zakonsko dovoljen kalo po skupinah blaga in naš dejansko izkoriščen kalo.
  • Enak program za delo od doma preko spleta.

Novo! Inovativni sistem učenja blagajne in priganjanja zaposlenih.

Privoščite si počitnice !!!

Za marsikoga je doba dopustov in uvajanja novih zaposlenih naporna. Vse napisati, narisati, stalno skrbeti, če je novinec opravil vse po razporedu, dežurni telefon, če se je novinec zmotil na blagajni... STOP! Konec je teh skrbi!

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:

  • od 8h do 9h opozarja osebje: So rože pred mesnico zalite?
  • 9h do 21h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?
  • 20h do 21h opozarja osebje: Pred zaključkom izmene naredi to in to.

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta in prodaja v vaši mesnici ne pade.

Zakonodaja:

Programska oprema vsebuje Davčno blagajno veljavno z 02.01.2016.

 

Možna kombinacija: Nekaj kosovno in nekaj vrednostno:

Na istem prevzemnem listu imamo vknjižbe za kosovno in vrednostno obremenitev zaloge. Prevzemni list je skupen za celoten prejeti račun. Prav tako na blagajni imamo na istem računu vrstice za vrednostno in kosovno razknjiževanje. Trgovska knjiga je ena, skupna.

Potrebno je malo šifer za vrednostno vodenje celotnega poslovanja:

mesnica_blagajna

Galerija slik:

Naslovi slik so navodilo

Blagajna_mesnica_1.jpg Blagajna_mesnica_2.jpg NewDesign2015.jpg NewDesign2015_1.jpg mesnica_blagajna.jpg

Pogosta vprašanja o programu za MESNICO:

Prejem blaga:

Kako se lotim dela v programu za mesnico?

Šifre za osnovne grupe artiklov vam vnesemo mi. Tako da lahko kar kasirate, ali pa naredite prejemni list.

Kaj pa cena artikla, davčna stopnja, kje to določim?

Davčna stopnja je vpisana pri šifri enkrat za vselej. Pri vpisovanuju artikla na prejem določite prodajno ceno z davkom.

Ali lahko vidim prevzemni list, preden ga izpišem?

Vsak izpis preden gre na papir, se prikaže na ekranu, v enaki obliki kot bo potem natisnjen na papirju. Tako, da preprečimo nepotrebno tiskanje.

Kaj pa plačilni nalog za prejeti račun?

Prejeme lahko na osnovi računa likvidirate, hkrati pa vam program pomaga izdelati plačilni nalog, ki ga da v čakalno vrsto in ga kasneje glede na valuto prenesete v bančni program.

POS blagajna in gotovinsko poslovanje:

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete ceno, količino in šifro artikla.
Primer kako pokasiramo pol kile govejega mletega mesa po ceni 6,85 €, šifra za goveje meso je 1:
Vtipkamo naslednje: 0 , 5 * 6 , 8 5 / 1 in Enter ali pa 6 , 8 5 / 0 , 5 * 1 in Enter . Vrtsni red ni pomemben, važno je le da je šifra artikla na zadnjem mestu.
Lahko pa imamo kar šifro za goveje mleto meso s prodajno ceno v tem primeru vtipkamo: 0 , 5 * ŠIFRA.

Kaj pa če se zmotim pri kasiranju preden izpišem račun?

Ni problema v ukaznem okencu pritsnite tipki - in Enter , kar vam zbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino in kartico?

Ko končate vnos artiklov pritisnete tipko Esc in enter in že ste na izbiranju načina plačila, kjer se program samodejno postavi na gotovino, če je to v redu pritisnete samo Enter in račun se že tiska. Če je kartica, se samo pomaknete na kartico.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in vodenje blagajniškega dnevnika za polog gotovine.

Poslovanje s podjetji:

Občasno imam nekaj računov za podjetja, ki mi plačajo z virmanom?

To ni problem, izdate mu negotovinski račun. Lahko mu pošljete tudi predračun po e-pošti neposredno iz našega programa. Lahko mu izdajate dobavnice in za določeno obdobje zberete dobavnice na negotovinski račun.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če stranka plača na blagajni, ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam samodejno izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi nabave, prodaje, zaloge, kalo-ta:

Kako sledim dogajanju v trgovini?

V programu imate več kot 500 različnih pregledov. Pregledujete blagajno, prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Večno vprašanje KALO?

Program vam kaže maksimalni zakonsko dovoljen kalo po skupinah ter vaš vnešen kalo. Tako, točno veste kje ste s poslovanjem.

Lahko vidim zalogo posamezne skupine blaga brez da bi naredil inventuro?

Seveda. Program vam izpiše kartico zaloge za posamezno skupino, tako da lahko nemudoma vidite, kje ste z zalogo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Vsak pregled je možno prenesti v Excel ter ga poljubno grafično obdelati. Program ima na volju tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega program lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Kaj pa trgovska knjiga?

Trgovska knjiga se samodejno vodi v ozadju, vi jo po potrebi samo izpišete.

Kaj pa če bi prejemne liste vnašal kar doma, saj veste zaradi prostora?

Za delo preko spleta uporabljate doma enak program, kot če bi bili v mesnici.

Mnenja naših strank

Iskalnik

Zadnje e-novice

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Potek digitalnih potrdil za davčne blagajne

Konec leta poteče veljavnost večini digitalnih potrdil za davčne blagajne TAX-CA. Veljavnost preverite tako, da zaženete program CERTMGR.MSC ali poiščete potrdila v Internet Explorerju. Davčna blagajna Hisoft vas bo sicer o poteku digitalnega potrdila začela opozarjati že mesec dni prej. 

Anti Korona ePošta Plače

21.04.20: Vsi, ki prejemate ePošto s področja Obračun plač!

 

    Pozor! Zaradi velikega števila poslanih sporočil, so nekateri programi za e-pošto začeli našo pošto shranjevati pod "Vsiljeno pošto - Spam".

 

Anti Korona zakon

Zakonske spremembe v zvezi z ZIUZEOP si preberite na tej povezavi  LINK

 

Sprejeti ZIUPPP samozaposlenim že sedaj omogoča avtomatičen odlog prispevkov, zapadlih od aprila do junija 2020, na 31.3.2022

LINK

 

Vmesni E-POBOTI letu 2020 zaradi Koronavirusa

LINK

 

Višje dnevnice za tujino

V Uradnem listu RS, št. 76/2019, z dne 13.12.2019, je bila objavljena nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Veljati bo pričela 1. januarja 2020.

Nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (v nadaljevanju: uredba) bo, tako kot sedaj veljavna Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12), urejala povračilo stroškov za službena potovanja v tujino za javne uslužbence in funkcionarje v državnih organih, samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih agencijah, javnih skladih, javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih ter drugih osebah javnega prava, ki so posredni uporabniki državnega proračuna ali proračuna samoupravne lokalne skupnosti.
Ker pa se na določbe te uredbe sklicujejo nekatere kolektivne pogodbe dejavnosti oziroma akti delodajalcev v zasebnem sektorju, morajo biti na spremembe pozorni tudi delodajalci v zasebnem sektorju.

Spremembe uredbe so naslednje:

  • zneski dnevnic, ki so določeni za posamezne države in nekatera mesta, se bodo postopno vrnili na raven pred uveljavitvijo Uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 51/12), s katero je Vlada Republike Slovenije z namenom zmanjšanja izdatkov proračunov znižala zneske dnevnic po posameznih državah in nekaterih mestih; pri tem bo dvig zneskov dnevnic na raven pred uveljavitvijo novele uredbe iz leta 2012 postopen:
    • od 1.1.2020 do 31.12.2020 bodo veljali zneski dnevnic iz 21. člena uredbe,
    • od 1. 1. 2021 dalje pa bodo veljali zneski iz Priloge k uredbi;
  • ponovno se določa dnevnica za službeno potovanje v tujino, če to traja nad 6 do 8 ur (v višini 25 %);
  • spreminjajo se določbe o povrnitvi stroškov za plačilo zdravstvenih storitev;
  • sprememba vsebuje tudi nekatere manjše spremembe oziroma popravke.

Z dnem uveljavitve te uredbe preneha veljati Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12).